نامه سرگشاده تیتو: از همه ممنونم / برای مربی جدید بهترین تیم دنیا آرزوی موفقیت می‌کنم

 

 

تیتو ویلانووا به دلیل مشکلات جسمانی از پست مربی‌گری بارسلونا کنار رفته است.

سایت گل – تیتو ویلانووا، مربی سابق بارسلونا که به دلیل مشکلات مربوط به سرطان گلو از سمت خود کناره‌گیری کرد در نامه‌ای سرگشاده از همه افرادی که از او حمایت کرده‌اند تشکر کرده است.

متن کامل نامه او را در زیر می‌خوانید:

«ممنونم بارسا؛ ممنونم از همه.

پس از پنج سال شگفت‌انگیز به عنوان مربی در تیمی که رویاها را به حقیقت رساند، زمان آن رسیده که تغییری در زندگی حرفه‌ای‌ام بدهم و خودم را وقف فرآیند درمان بیماری‌ای کنم که یک سال و نیم پیش تشخیص داده شد به آن مبتلا هستم.

طبق نظر پزشکان، و طبق درمان‌هایی که مجبورم انجام دهم نمی‌توانم زمانی که تیمی مانند بارسلونا به آن نیاز دارد را صرفش کنم. اما تلاش خود را خواهم کرد که بسیار نزدیک به این باشگاه – که بسیار زیاد دوستش دارم – کار کنم.

ترک این گروه بسیار ویژه از بازیکنان، همکاران و دوستان آسان نیست. افرادی که تجربیات خاطره‌انگیز بسیاری با آنها داشتم. من تا ابد بابت چیزهایی که به من دادید ممنونم. این تیم فوتبال با کیفیت‌های انسانی‌اش می‌تواند از هر مانعی عبور کند. مطمئنم که این تیم با مهارت‌هایش می‌تواند با چالش‌های فصلی ورزشی که برای همه جذاب خواهد بود روبرو شود.

من همچنین می‌خواهم به شکلی ویژه از رییس، هیئت مدیره و آندونی سوبی‌سارتا، مدیر ورزشی باشگاه تشکر کنم که به من اعتماد کردند. از همه بالاتر حمایت بی‌قیدوشرط آنها، چه از نظر ورزشی و چه از نظر شخصی. برای من به همین میزان حمایت هم انسانی و هم پزشکی دکتر رامون کانال و تیم پزشکان همکارش مهم بود. من در این بازی تنها نیستم. من بخشی از باشگاهی حمایت‌کننده هستم که به من کمک خواهد کرد در این فرآیند طولانی موفق شوم. همان گونه که تاکنون این طور بوده.

و اما همه شما، اعضا و طرفداران باشگاه. از شما تشکر می‌کنم. شما الگوی حمایت و مهربانی هستید. هم در چند ماه گذشته و هم در پیش از آن فوق‌العاده بوده‌اید. من آرام و قوی هستم و این مرحله جدید در فرآیند درمانی‌ام را با اطمینان کامل به این خواهم گذراند که همه چیز درست خواهد شد.

از تمامی شما طرفداران فوتبال، همکاران، باشگاه‌ها، ورزشکاران و آشنایان ممنونم. افرادی که پیام‌های انگیزشی‌تان به من و خانواده‌ام آسایش بخشید.

دوران سختی برای من است. من از رسانه‌ها خواسته‌ام که احترام بگذارند. از زمانی که کنار رفتم امیدوار بوده‌ام که آرامشی که من و خانواده‌ام نیاز داریم را داشته باشم و حریم شخصی ما حفظ شود.

نمی‌توانم این نامه را بدون این بخش تمام کنم: می‌خواهم تمام بخت و موفقیت را برای مربی جدید بهترین تیم دنیا آرزو داشته باشم.

از همه ممنونم.

تیتو ویلانووا.»

دوستت دااااااااااریم تیتووووووووووووووو ایشاالله زودتررررررر برمیگردی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 | 10:40 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.